Friday, July 26, 2013

Testimoni Red Guara Cafe





"Saya sudah pun mencuba guara coffee ni selama 3 minggu dan saya minum 2 kali sehari pagi dan petang. Saya amat terkejut sekali bila timbang berat badan semalam, berat saya sudah pun berkurangan sebanyak 5kg…Patutlah baju2 saya dah longgar…ditambah lagi semasa puasa ni dan mengambil guara coffee semasa bersahur, kenyang hingga berbuka..bila nak berbuka pun, tengok makanan pun dah tak heran dah. 

Terkejut betul, saya tak sangka sungguh saya sudah kehilangan berat sebanyak 5kg dalam 3 minggu selama saya minum guara coffee ni…kalau macam ni lah keputusan dan hasil selepas minum guara coffee ni, saya akan terus minumnya sehingga berat badan saya ke tahap ideal."

Drp : Anisah Mohd (32 thn)



 Kebaikan RED GUARA CAFE 

 Photo: Tersebutlah kisah:

Testimoni 2

Nak cite skit... semalam rasa tak sihat..lemah je badan sepanjang hari...dr pagi muntah2..pas tu kuar masuk toilet...penin semuanya... ntah mana le silapnya...risau gak takut 'tereksiden' ke...tapi takkan le..sebab baru 2 hari habis period.. masa lunch, sempat le..'melelong2..' gi klinik..la tu jugak dr kasi telan ubat...tapi balik ke opis..muntah balik...pas tu..rasa panas sgt...air-cond dlm bilik tu..betul2 atas kepala..tapi baju rasa basah dgn peluh...! lepas keja..balik rumah, abang bancuhkan guara cafe semug..baring kejap..alhamdulillah..hilang terus rasa nk muntah dan pening2... OK!..dgn Red Guara Cafe....

Pastikan beli dgn FanClub RGC ye...

No comments:

Post a Comment